For et par år siden startede min mand og jeg en lille virksomhed her på Sjælland, hvor vi tager ud til folk og hjælper dem med indretning, dekorationer og meget andet af samme skuffe. Vi er ude på de fleste opgaver sammen, og det med bogføring og den slags tog vi os af om aftenen.
Omstilling
Det betød så også, at vores firmatelefon var omstillet til vores mobiltelefon i løbet af dagen, så vi kunne passe den der fra. Men ofte var vi jo optagede af enten at tale med vores kunder eller midt i at hænge noget op, og så gik opkaldene til vores telefonsvarer. Det mente vi, var en god løsning.
Det gik stille og roligt og OK med forretningen, men tykke og fede af det blev vi jo ikke. Men så en dag…
Telefonpasning gjorde os (næsten) rige
Vi faldt over en virksomhed, der har som speciale at håndtere receptionsservice og telefonpasning: Topcall, og efter lidt overvejelse besluttede vi at prøve det en måneds tid. Det var faktisk ikke spor dyrt, så det var da forsøget værd.
Vi fik normalt omkring 3 nye kunder på en måned. Efter den første måned med telefonpasning kunne vi notere os 10 nye kunder, og den trend har holdt lige siden. Det har betydet, at vi nu er fuldt bookede og faktisk er lige på nippet til vores første ansættelse 🙂
Det er helt utroligt, hvad det har betydet, at der er et levende og sødt menneske, der med det samme tager telefonen, når nogen ringer til os. Og folkene hos Topcall er både søde og meget professionelle, når de taler med vores potentielle nye kunder – og såmænd også med vores eksisterende.
Faktisk har vi besluttet, at de også skal overtage vores bogføring fra nytår, for med alt det arbejde, vi har nu, har vi simpelthen brug for at holde fri om aftenen. Og vi tjener rigtig gode penge efterhånden! Alt sammen bare ved at få passet vores telefon professionelt!